söndag 19 januari 2014

Skisstolkning

Eftersom jag har två boenden är det inte så lätt att veta vilka grejer man ska ha med sig, vad som kan vara kvar på ena eller andra stället. Det har mest resulterat i att jag kommer av mig i mitt pysslande då jag inte kan vara spontan utan alltid måste planera vad jag behöver. Därför har jag försökt sätta ihop ett kit med grejer jag kan använda om jag blir sugen på att göra ett kort när jag inte bor hemma hos mig. Tror att det blev ganska bra, och det är ju lite av en utmaning i sig att använda det man har till hands. :)
Idag kom det över mig ett sug, så jag har tolkat veckans skiss v3 hos Scrap-Perra.

 
 
Med det önskar jag er alla en fortsatt skön söndagkväll!
 
Kramiz!
 

1 kommentar:

TinaStina sa...

Superfint! Ett typiskt Millis-kort, läckert!

Kram!