söndag 27 januari 2013

Ska ta mig i kragen......

......mmm och det gäller nog många saker men för tillfället gäller det ett album till min äldsta son.....Jag började på det för 4 år sedan, i början av min scrapparbana.  Ambitiös kände jag mig minst sagt! Fotona jag använt är absolut inte scrappar-material, suddiga o allmänt dåliga och de är tagna på den tiden man var tvungen att framkalla bilderna innan man visste hur de blev ;-) Tanken är att albumet ska ha en sida för varje månad under hans första levnadsår. Jag har "bara" fyra sidor kvar.... och om två veckor fyller han 18! Vore väl kul om han kan få det i present då :-)
Oavsett vad jag tycker nu om layouterna och fotona så är det nog kul för honom att få.
Japp....så ett lycka till Millis är nog på sin plats!

3 kommentarer:

Mia sa...

Lycka till!! :) det fixar du!!
kram

Bettan sa...

Det blir fint med minnesbilder på roliga saker och annat med. Lycka till!!
Kram moster

TinaStina sa...

Haha... lycka till! Du är ju övergrym på att scrappa så det blir ju inga problem :) Skitsnygg canvastavla till brorsdottern också!

Kram!