lördag 1 december 2012

Veckans Skiss v 48

God förmiddag på er! Nu är det alldeles vitt utanför fönstret, det är väl passande för 1: a advent. Jag är verkligen inget fan av snö... men till och med jag är nöjd, det blev ju så mycket ljusare!

Jag har tolkat Therese/Tezz skiss hos Veckans Skiss
Valde att använda en bild hämtad från nätet som kommer ifrån en film med Charlie Chaplin, "City Lights". Hittade den bland en av mina skattgömmor med pysselsaker här hemma..... (Hur sjutton ska man komma ihåg allt man har...) Kortet är till en kille som ska grattas på födelsedagen idag :)
Med detta önskar jag er en toppen lördag!

Kramiz

6 kommentarer:

Tanja sa...

Vilket urtjusigt kort. Det sticker verkligen ut! Tack för att du är med och tolkar Veckans skiss. Hoppas du är på och tolkar Jul och nyårsutmaningarna som kommer framöver :)

Therese sa...

Vilken tok snygg tolkning av min skiss!!! Hoppas mottagaren blev lika nöjd :D
Kram!

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Urtjusigt kort! Vilken häftig idé att printa ut en bild från nätet. Läckra färger. Jag tror mottagaren blir superglad! Tack för ditt bidrag!/Jeanette

allram/ Jenni sa...

Jättehärligt kort. Lite annorlunda med ett foto men det blev så coolt. Visst är det ljusare och finare med snö och vi i skåne har minsann oxå snö till min stora glädje!

Veckans Skiss sa...

Gillar att du har foto på kortet, så fräckt. Tack för ditt bidrag till oss :-)
//Marja

Charlotte sa...

Herligt kort og flot tolkning af skitsen! Super lækre farver. Tak for dit bidrag til VS.