lördag 13 augusti 2011

Sista timmarna....

...av min semester. Börjar jobba på måndag och är mycket väl medveten om hur mycket jag kommer att ha att göra....... Nåja, ska inte ta ut nåt i förskott, utan försöka njuta av den här helgen så mycket jag kan.
Mina grabbar kom igår, de bor ju varannan vecka, och det känns bra med lite rörelse i huset:-)
Rörelse och rörelse förresten.... den äldsta som är 16 ½, han håller sig mest på sitt rum eller hos kompisar och vill allra helst inte att hans mamma ska tilltala honom överhuvudtaget. Fattar inte vad som hänt, jag är verkligen skitjobbig i hans ögon, vi som alltid förstått varann så bra :-( Jag har väl inget annat val än att hoppas att det är övergående, jag har ju faktiskt också varit i den åldern och morsor kan vara rätt tjatiga :-)

Nog om det! Tänkte visa ett kort som är tänkt till en kille. Knåpade ihop det på Mixens scrapträff i våras men har inte kommit till skott att fota det innan!


Cool stämpel va?! Kommer från Vilda, köpt på Mixen, precis som övrigt material. Jag är nöjd med resultatet, det är ganska kul att göra kill-kort tycker jag även om det är rätt svårt.

Till nästa gång, ha en fantastisk helg!

Kramizar!

4 kommentarer:

onkis sa...

Ja dessa söner :)
Har två som är i tonnåren,
men som tur är går det rätt bra (än så länge)
Vilket underbart kort du har gjort,häftig stämpel :)
Ha en trevlig helg!

Angelica sa...

Snacka om het brud!! Jätteläcker stämpel.

Mia sa...

Fint kort! jag har ju sett det på riktigt!
Vadå tjatiga morsor! Jag har väl aldrig varit tjatig, eller!!?? :-D
kram // mamu

Jenny W sa...

Nice! Kram!