söndag 6 mars 2011

Tackkort

Ahhhh idag hann jag med en promenad i det härliga solskenet! Underbart, man blir glad och får ny energi! Har även fått umgås med mina syskon, föräldrar och några av alla våra barn, då vi åkte för att gratta min pappa som fyllde år i torsdags. Mamma hade gjort en suuupergod smörgåstårta, så lätt kom man undan matlagningen idag! Det är ju så tråkigt att laga mat till bara sig själv..... Bra söndag med andra ord!! :-)

Har gjort ett tackkort....suddig bild eftersom jag fotat med mobilen, min kamera ligger kvar hemma hos tjejen som bjöd på middag i fredags. Men man kan nog ändå föreställa sig hur det ser ut. :-)

Det fina stämpel motivet är en gratis digistämpel från Create with TLC, rekommenderar verkligen ett besök där, finns jättemycket fint som man kan ladda ner!

Trevlig kväll!
Kram!

6 kommentarer:

bili sa...

Ett snyggt kort, gillar upplägget och färgval :) Även motivet är snyggt. /bili

Annacarin sa...

Hej, det gör inget att det suddar lite, hi hi. Man ser att det är ett jättefint kort!! Väldigt sött motiv, får nog kolla in den sidan. Tack för tipset.
Ha en skön kväll, Annacarin

Tussemaja sa...

Alltid trevligt med gratis middag. Och smörgåstårta är av bästa sort :) Fint kort och den sidan ska jag nog besöka för digitala stämplar.

Hanna sa...

Säger som Annacarin, suddet gör inget, vi ser allt vi behöver se för att veta att detta är precis ett sånt superkort som bara supermillis kan göra :)outstanding! :)

kramis,
Hanna

onkis sa...

Hejsan!
har kikat runt lite på din mysiga blogg och va mycket fint du har gjort..
Ha en trevlig kväll.

Jenny W sa...

Snyggt! Vilka ljuvliga färger!