torsdag 3 mars 2011

Glädje!

För ett litet tag sen städade jag ur några skrivbordslådor....Hittade ett foto där som jag faktiskt undrat var det är, för jag vill göra nåt av det. Ur fotograf-perspektiv är det väl inte nåt vidare bra, men jag blir glad av att titta på det :-)


Taget sept-99... Det är jag och mina små killar, när de var små på riktigt och jag bara ett uns yngre :-) Ska nog använda det till en tavla av nåt slag. Får fundera lite :-)

I morgon ska jag träffa några tjejkompisar, vi ska leka "Halv åtta hos mig", fast det blir "Halv sju hos Åsa" istället! Det ser jag fram emot massor!!

Ett trevligt slut på veckan önskar jag er alla!

Kramizar!

2 kommentarer:

Annacarin sa...

Vilket härligt kort!
Visst blir man glad av att titta på det, OCH du är snygg som ''ett uns'' yngre också.. *ler*
Hoppas eran ''halv 7 hos mig'' blir bra på alla sätt!
Ha det gott i helgen,
kram Annacarin

Tussemaja sa...

Håller med dig. Man blir glad av fotot. Ha det så trevligt i helgen! Kram!