torsdag 1 april 2010

Skiss-utmaning

Först blir det inget....sen inget... och inget...och helt plötsligt två inlägg med en dags mellanrum!! Känner mig något piggare nu än vad jag gjort på ett tag, hoppas det håller i sig. Har fortfarande viss scrapkramp, men den är nog på väg att släppa =) Har en idé jag grunnar lite på, ni får se vad det blir. (om det blir nåt)
Supermycket på jobbet, kontrasten mot att sitta och undra hur sjutton jag ska ha jobb till alla timmar till att känna att timmarna inte räcker till är ju total! Fast jag medger att jag trivs mycket bättre när det är lite fart! Hoppas det håller i sig även efter att den planerade mässan i Tyskland är över.

Ni har väl inte missat månadens utmaning hos Mixen? Det är en skissutmaning denna gång, Jenny har fixat skissen. Kanonskiss tycker jag, hoppas att många vill vara med.


Har gjort ett kort efter denna som jag hoppas inspirerar någon. Mer om vad jag använt och se övriga inspirationsbidrag samt info om utmaningen hittar du här

Nu ska jag göra mig lite te och klura på mitt nästa alster. Ha en skön skärtorsdag, säkert hör ni från mig nåt mer i helgen!

Kram!

4 kommentarer:

Maria sa...

Jättehärlig skiss.
Gillar ditt kort massor.
Papprena är underbart brokiga.
Glad påsk.
Maria

Mia sa...

Du fick verkligen till ett vackert kort! Tack Gumman!! :D
//mamu

TinaStina sa...

Jättefint kort! Jag blev superinspirerad att ta tag i den här utmaningen, skissen är ju toppenfin.

Kul att se hur födelsedagskortet blev när det var klart, jag såg ju det mesta i tisdags. Jättefint och jag förstår att beställaren blev glad :) Snyggt med grattisvimpeln också ;)

Kramar!

himlaverket sa...

Hej,
Tack för inspiration att ta tag i utmaningen.
Ska ge mig i kast med den under denna vecka.ott, Ulla
Må g