söndag 18 april 2010

Scrapträff hela daan!

Japp, nu är den över för den här gången, den efterlängtade scrapträffen på Mixen. Jag var uppe med tuppen igår och på plats i god tid , jag vet ju hur tiden bara rinner iväg och jag brukar sitta i sista sekunden med utmaningarna som jag bara måste vara med på. Det fanns en kortutmaning, monokromatiskt efter skiss samt en LO- skissutmaning. Tyckte att jag kom igång riktigt bra med kortet, det kändes som att det var helt lugnt att hinna båda utmaningarna. Kanske har nämt nån gång att jag är tidoptimist? *fniss* I alla fall, det slutade med att jag hann preciiiis klart! Vann ingen av dem dock, men jag är inte ledsen för det för jag tog lite lotter och vann andra fina saker i form av 2 st paket med papper, band, dekos och en vinst bestod av 2 st stämplar! Oj vad jag babblar, vill ni se mina bidrag?? Här är de!
Kortet:

Stämpeln har jag lånat av Nina, cool tycker jag. Designpappren är Majas nya dubbelsidiga, helt fantastiska!

Min LO fick bli med Pojken, mina föräldrars hund som jag tog hand om när de var på semester. Inte så typisk mig tror jag men man måste ju pröva nåt nytt ibland =)

Hade en superkul dag, jag är hur nöjd som helst! I morse anmälde jag mig till nästa träff som äger rum i Sparreholm den 15 maj, Altheas Mix arrangerar. Kul att ha några roliga saker att se fram emot =)

Nu ska jag nog fixa till mig lite och ta en tur till centrum, tyvärr inte så skönt väder ute....senare på eftermiddagen ska stora killen spela årets första utomhusmatch (fotboll) så den tänker jag åka och se också.

Ha en riktigt bra dag därute!

Kramiz!

10 kommentarer:

Tussemaja sa...

Tack för trevligt sällskap! Tycker mycket om LO'n. Den är precis rätt i färger och allt tycker jag.

Du är även inbokad på vandrarhemmet (om allt fungerar) med mig och Tina :)

Kram!

Nina sa...

Gillar båda dina bidrag!!! och jag håller med om att stämpeln är cool =)=)
Synd att vi inte fick sitta i samma rum, men det får vi ju göra på tisdag istället.
Själv jobbar jag den 15 maj, annars hade det varit kul att gå på scrapträff då med...
Kram Nina

Idas Höns sa...

TAck för din kommentar.
Jo jag är riktigt nöjd med tavlorna...har fastnat i vintage just nu & har lite svårt att ta mig därifrån...hmm.
Det är härligt med scrappdagar! Man kan skapa så mycket tillsammans.
Kram!

Suz sa...

Såå underbart fint båda två. Tusen tack för igår det var mysigt inte för jag såg så mycket av dig men iaf ;)får ju träffa dig på tisdagarna :))
kramar Suz

Gertrud sa...

Så fina alster du har gjort. Jag gillar det bruna kortet, och som du säger: en tuff stämpel. Lo,n är så härlig. Låter jättekul med era träffar. Ha en bra vecka, kram Gertrud

Mia sa...

Du har gjort sååå fina saker!
Gillar allt men är speciellt förtjust i LO:n av förklarliga skäl!
Tack för en fantastisk dag & trevligt sällskap!
Iaf jag hade supertrevligt även om jag inte pysslade. Gillar att tassa runt & passa upp!:)
Kram//mamu

Anonym sa...

jag ville bara säga att jag gillar dina saker skarpt:) du har verkligen näsa ;) eller kanske fingrar för scapande!!
pojken är ju för söt:)
sussi

Britt-Inger sa...

Jättefina alster du fick ihop i helgen :):)
Jag ska iväg i helgen på pyssel i Umeå och det ska bli så roligt...
Ha en bra måndag.
Kram, Britt-Inger

TinaStina sa...

Hmm du... du vet ju att jag gillade kortet stenhårt, även om du aldrig tror på mig :) Och LOn är ju super! Den blev riktigt, riktigt läcker. Varför vann du inte med den???

Hoppas vi ses på tisdag :)

Kramen!

Therese Fredriksson sa...

Jättefina grejer. LO'n gillade jag bäst. Den knep min röst =)
Det var trevligt i lördags och nu är det redan tisdag i morgon =)
Kram