torsdag 11 februari 2010

Annorlunda kort?

Idag tycker jag faktiskt liiite synd om mig själv. Har varit hemma från jobbet pga kombon förkylning och ont i ryggen! Brukar inte bli så hängig att jag stannar hemma men att vara trött och förkyld i kombination med en ond rygg gör sitt. Tror att det är en nerv som kommit i kläm, har rådgjort med min guru Pernilla som tyvärr inte hade tid att ta sig an mig med sina magiska händer, men gav mig några tips som jag hoppas ska hjälpa. Har inte gjort NÅT idag, bara sovit och tassat omkring och varit allmänt seg. Nog med gnället nu!
Som tur var kom Chatrine och hälsade på efter jobbbet och den underbara människan hade tagit med sig varsin semla. MUMS, hon måste vara tankeläsare för jag var jättesugen på det. Bra va, ligga och sova hela dan och sen proppa i sig onyttigheter.....och inte kunna röra sig.... hm... ? Hon hade med sig en liten present till mig också, bara för att. Jättegulligt tycker jag, sånt förgyller ens dag!

Min lilla gullunge fyllde ju år häromdagen. Vi firade med en sväng till stan där han shoppade lite nya kläder, sen hem för att äta hämtpizza, det va tonåringens val för dagen. Gjorde ett kort till honom som jag inte är riktigt säker på vad jag tycker om.....man kan ju säga att jag ibland får till det på mitt eget sätt i allafall.

Ville göra ett coolt killkort, och jag tycker inte jag hittat några stämpelmotiv som passar just min grabb. Fast det här funkar ju också, jag tror han gillade det. (särskilt innehållet...) De mönstrade pappren kommer från Mians Scrap & Design, blommorna är en blompunch från Mixen och kedjan är en länk som jag fått från nån klubb jag varit med i, ni vet sån där snabbhetspremie man kan få ibland. Hänglåset har jag satt dit och hjärtat hängde med länken.

Önskar alla en fortsatt bra kväll, ha det gott!

Kramizar!

11 kommentarer:

Bettan sa...

Jätteläckert!!Tufft ska väl tufft ha? Förstår att innehållet blev bra... iden åldern önskas inget annat vilket behov dom än har..
Kram och krya på dej. "moster"

Lena sa...

Vilket häftigt kort du har gjort. passar bra till en cool kille. Krya på dig vännen och ha en trevlig helg. Kram Lena

Nina sa...

Jag gillar kortet massor, du är jätteduktig på grabbiga kort tycker jag!
Och en massa fina saker i tidigare inlägg också!!! Hoppas vi ses på tisdag!
Kramar Nina

Åsa/asamia sa...

Coooolt!!! Love it!

TinaStina sa...

Supercoolt kort! Snacka om killigt... Jag älskar verkligen kedjan och hur du satt fast sedlarna inuti kortet, det var ju bara för häftigt.

Tycker synd om dig också. Hoppas du mår bättre idag och att du är helt frisk på tisdag för då vill jag träffa dig igen :)

Krya-på-dig-kramar!

Tussemaja sa...

Superläckert kort! Häftiga detaljer och riktigt killigt!
Fy för ont i ryggen :( Hoppas du blir bra snart!

Suz sa...

OOOOiiii vad coolt! Underbart ,passar så perfekt till den gossen!
Hoppas att du blir bättre i ryggen,det är ju så skitjobbigt.
1000 kramar Suz

Cornelia sa...

TACK!!! för att du lämnade en sån go kommentar hos mej!! Då hittade jag ju hit och fick se dina uuuunderbara saker! WOW!

Detta killkort är ju suveränt! Insidan... ja, den idén knycker jag rakt av! Så fräckt med skrubradsen och ... ja, ALLT!

Nu måste jag titta vidare... på alla läckra grejor!

Ha en toppenhelg!

Lena sa...

Ett stort HJÄRTA till dig idag. Kram Lena

Britt-Inger sa...

Detta kort skulle, alla gånger, min 12 årig son vilja ha. Får tänka lite i dina banor i sommar när han fyller tonår...
Hoppas din/er helg varit till belåtenhet.
Kram, Britt-Inger.

Nina sa...

Otroligt häftigt kort :)*me like*
Kram