tisdag 1 december 2009

Jag har vunnit!!!!

Åh va glad jag blir, behövde lite uppmuntran i pysselkomat...! Jag har vunnit Handstämplats Julkortstävling, att göra ett kort utan en gnutta rött! Nyss hemkommen från pysselkväll och finner denna glada nyhet! Jippi! Tack till Handstämplats team!

Har inget färdigt att visa idag, men det kommer.....

I helgen var jag förresten på tjejfest... (bl.annat, fullspäckad helg!) Det var ju lite lekar inblandade.....

Ser kanske lite vääääl närgånget ut...... men vi försöker ju bara ta av pappret på en Marianne-karamell! Hahahaha, det är jag till höger, skrattar så jag nästan kissar på mig, det var inte så lätt faktiskt, pappret satt ju fast! Morr...mitt lag vann inte den här tävlingen. (inte nån annan heller om jag tänker efter)

Ha det superbäst!

Kram kram

10 kommentarer:

Therese Fredriksson sa...

Åh vad roligt!! Stort grattis men kortet var jättefint så det var väl värt en vinst. Ses nästa vecka. Kram

Nina sa...

Grattis till vinsten. ditt kort är superfint
Kram

Suz sa...

Grattis,klart du skulle vinna med det!Det är kanonfint! GRATTIS,GRATTIS

Kram Suz

Mia sa...

Grattis, Gumman, till vinsten!!
Det var ju det jag sa, att du skulle vinna!
Ser ut som om det var en himla kul fest!
Kram//mamu

Lena sa...

Grattis till vinsten Millis. Jag är inte ett endaste dugg förvånad över att du vann. Detta kort är fantastiskt vackert. Ha det gott. Kram Lena

Anonym sa...

Hahahaha, det där såg ju skitkul ut!! Alltså karamellpappersavtagningen!!! Vilken himla kul lek!

Stort grattis till vinsten, klart du vinner med ett såååå snyggt kort!!

Kram

Linda sa...

Grattis grattis! det var du väl värd!!!
Massvis med kramar
Linda

Tussemaja sa...

Grattis! Verkligen jättefint kort.
Ni hade borstat tänderna va? :).

Gertrud sa...

Grattis till vinsten, men det var ju också ett fint kort. Ha det superbra, kram Gertrud

TinaStina sa...

Åh... trodde jag kommenterat detta inlägg redan men ser att jag inte gjort det...

GRATTIS vännen! Kortet är superfint så det förvånar mig inte alls att du vann!!! Jättekul!

Verkar kul med tjejfest också och det var nog tur att du förklarade bilden annars kunde man ju trott något HELT annat :D

Bamsekramen!