tisdag 10 november 2009

Inspirationskort

För nån vecka sen köpte jag så otroligt snygga papper hos Mixen. Helt klart "my kind of papers"! De kommer från Graphic 45, serien heter Fashionista Collection, är dubbelsidiga dessutom!

Bestämde mig för att testa vikningen som är utmaningen på Mixens Blogg nu i november.......

Kortet har jag lagt på brevlådan, når nog sin mottagare idag hoppas jag! Jag har samma problem som många andra när jag fotar, det är ju inte gott om dagsljus nu...............men det får duga.

För övrigt kan jag meddela att min katt mår för tillfället bra, han har inte fått fler anfall (hittills) och jag ringde till veterinären och frågade lite. Där sa de ungefär det jag läst på nätet och hon jag pratade med tyckte nog att det är bättre att katten får lugn och ro den tid han har kvar så länge jag ser att han mår bra, än att utsätta honom för en massa undersökningar när det ändå inte finns så mycket man kan göra för en sån gamling. Det va ju så jag tänkte, men skönt att få ok till sina tankar ändå.

Ha en fortsatt bra dag!

Kramizar!

5 kommentarer:

Suz sa...

Älskar det kortet! Det är så skitsnyggt så "Millis"
Kram på dig

Annacarin sa...

Hej supertjejjen! Snyggt kort du gjort, och myspåsar och farsdagkort.... och jag förstår att du blev orolig över din lille kisse!! Det är så mycket glädje och värme med djur, tyvär finns det ju en baksida... hoppas att det dröjer länge!
Ha det gott, Annacarin

Erica sa...

Vilken härlig vikning detta är. Fint har du gjort det. Härliga papper och färger.

Skönt att höra att katten mår bra. De är en stor del av ens familj.

Kramar Erica

TinaStina sa...

Hmm... kan säga att kortet är ÄNNU finare i verkligheten! Jag hade nämligen lyckan att få det! Tack gulle-dig igen... jag blev lite rörd där ett tag :)

Och läskigt med katten. Tur att du vet vad det är i alla fall om det nu skulle hända igen.

Underbara Farsdagskort också! Och de fina presentpåsarna är så läckra. Jag skulle inte heller vilja öppna den. Jo... kanske så mycket att jag kan plocka ur chokladen :)

Bamsekramen!

Tussemaja sa...

Ser ju direkt att det är din typ av papper :) Du har lyckats bra med den vikningen och kortet är härligt.