måndag 20 juli 2009

En hel hög med awarder!

Jag har fått en award från Annacarin och Hanna......


Självklart så får ni den av mig med!

Och en till från Hanna.... :) Även den tillbaka till dig såklart!

Osså 2 st från Lena! Tillbaks till dig!

Tack goa ni! *GLAD*. Om ni inte redan kikat in hos dessa otroligt duktiga pysslare så gör det för sjutton!!!

Regler för den sista awarden är:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.

2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.

3. Nominera minst sju andra bloggar

4. Länka till dessa bloggar i din blogg

5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag vill lämna alla dessa vidare till:

Gertrud

Linda (Scraplinda)

Linda (Linda Kort & Gott)

Veronica

Lena (Viddan)

Erica

Nina (Ninas Pysselverkstad)

Hanna (Hannas Crafty Corner)

Ha det superbra! Kram kram

4 kommentarer:

TinaStina sa...

GRATTIS till alla awards! Du är sannerligen värd dem alla!

Hoppas ni har det bra på semestern. Veckorna går så fort bara...

Kramar!

Gertrud sa...

Tack snälla, det värmer hjärtat. Jag blir så glad. Tack och kram från Gertrud

Linda sa...

Tack snälla du! Vad glad jag blir!!!
Massvis med kramar
Linda

Nina sa...

Tack för awarden....skulle hämtat det för länge sen, men har inte hunnit uppdatera bloggen :)

Ha det gott
Kram