måndag 11 maj 2009

BLOGG-GODIS!

Inget färdigpysslat här, men det ligger ett beställningskort på pysselbordet som är under bearbetning :) Och ett annat skapades i mitt huvud i natt, det får jag ta sen :) Det är ju måndag idag som innebär SYYYYY för mig och det är vad jag gjort.

Vill flagga lite för Mias Mix som lottar ut lite godis! Kika in där och delta vettja! Förutom att hon är världens bästa mamma (min alltså :) ) så har hon ju världens bästa butik, Mixen Hobby & Handarbete, som ganska nyligen öppnat även på nätet..........Ta en titt, du kanske hittar nåt du gillar! (Om inte så fråga för allt kanske inte ligger ute än)

Ha en superduperkväll, nu väntar Cityakuten!

Kram

1 kommentar:

TinaStina sa...

Måste in till Mias och kolla in bloggcandyn! Sugen!

Och du ska snacka om att få till det där lilla extra! Ditt vintagekort är underbart! Superläckert med alla detaljer och färgerna är så harmoniska. Magic Mesh? Måste googla...

Vi hörs innan söndag!
Kram!