torsdag 15 januari 2009

Bowlingträning.....

..........hade jag idag, tillsammans med två av mina lagkamrater i "Hellre än bra", Moa och Göran.
Vi fick en del bra tips av coachen Johan (som har spelat på högre nivå) så nu jäklar kommer vi sopa banan med motståndarna i Superbowl League! Eller kanske inte.......vi får se. Men bra att få hjälp av nån som vet hur man bör göra ialla fall. Kolla in stilen! Koncentrationen är total!!!(Vill tillägga att jag fick beröm för "gången" fram till det man ska släppa klotet....hur det gick sen är en annan historia ;-))


Hahahaha, på måndag är det dags för match, vi får se om träningen gav nåt.......
Igår var jag på massage hos Pernilla. Fast en stund där tyckte jag INTE det var skönt alls, det gjorde ont! Jag är tydligen väldigt stel i nacken, eller rättare sagt var för nu känns det bra. Så Pernilla, du är inte såååå elak ändå, det gjorde susen! Man ju tänka sig hur jag skulle må i kroppen om jag inte fick nån behandling alls...... Blev rätt trött och seg efteråt så soffan var min bästa vän till sängdags.
Imorgon har jag ju tagit ledigt från mitt "day-job" för att åka tåg till Älvsjö och gå på Formexmässan. Det ska bli jättekul. En fackmässa där det finns allt från leksaker till inredning,pärlor,tyg, scrapgrejer, ja nästan allt som är roligt. Enligt mig i alla fall. :-) Kommer antagligen inte handla så mycket för egen del, skulle vara om jag hittar nåt särskilt till syateljén, annars har jag mest tänkt att inspireras och kanske hjälpa mamma att tycka till om vad hon ska ha till Mixen samt ha en trevlig och rolig dag förstås! Vi är ett gäng som gör sällskap så jag tror det blir toppen!
Till nästa gång, ha det bra! I´ll be back! (påminner om att en kommentar förgyller tillvaron...)
Kramizar


2 kommentarer:

Bettan sa...

Kan tänka mej att benföringen var riktigt stilig!!! Hoppas matchen på måndag? går bra. Ska hålla tumme för vinst!!!!!
kram "moster"

Mia sa...

...och snyggt klädd vra du oxå!
Det där fixar ni säkert på måndag.
Vilken fin bakgund du har lyckats hitta.Gillar jag.
kram //ma//mu