lördag 13 december 2008

Bakis skakis...........



det var ju julfest med jobbet igår.......lite darrig är man idag. Jättetrevlig fest på Stenbrogården, god mat och stämningen på topp! Väldigt bra uppslutning också, runt 50 pers.
Åt julmat så att magen stod i 4 hörn. Provade en grej jag aldrig ätit förut, och förmodligen aldrig mer kommer göra heller. Äggost. Tydligen nåt som hör till julbordet i Bohuslän. Gillar västkusten jättemycket annars, men äggost får de gärna behålla för sig själva! Inte min grej!
När de flesta började dra sig hemåt blev det en nätt skara, inkl mig, (jag är ju inte den som går hem först från en fest...) som styrde kosan hem till Big Boss. Han har ett jättestort sekelskifteshus inte långt från festlokalen. I källaren finns bardisk som var påfylld, och det blev pilkastning, mingel och till och med rundpingis! När pingisbordet drogs fram kände jag att det va dags att åka hem och nanna på kudden. Undrar hur länge de andra orkade springa runt....
Men jättekul att allt blev så lyckat, på måndag får vi kanske tråkiga besked så det här va välbehövligt.

Idag tänkte Rikard och jag åka till Norrköping för att kolla julklapp till barnen. De har ju "bara" önskat sig en enda sak.....Playstation 3. Vad besvikna de ska bli när de bara får strumpor och kalsonger i paket ;-)
Ha en bra Lusselördag!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ho ho!! Fest är alltid kul men dagen efter kan kvitta. Tell me i know....