onsdag 26 november 2008


Slutade lite tidigare idag för att skjutsa Alex till frissan. Måste ju bara visa bild på hur snygg han blev! Så stor kille, fattar inte var tiden tar vägen!
Har en sjuk man i soffan, feber o förkyld. Alla vet ju att killar är dödssjuka då..... Jag känner mig visst också lite seg, hoppas han inte smittar för att vara sjuk har jag verkligen inte tid med! Nåja, halva veckan avklarad i alla fall och på lördag är det shopping i Stockholm som gäller samt hälsa på vänner som bor i Stuvsta. Det blir skoj!
Sov så gott! Kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygging!!! Specialpoliser me chips det du Alex. :)

Suz sa...

Hjälp vad pojken blivir stor! Tänk på att jag är hans gamla fröken,just det.. gamla...han växer och blir stor jag växer och blir gammal ;0)Vad han är lik mamma han blivit ,otroligt. Fast du säg inte det till honom;0)Kram i massor och trevlig helg

Anonym sa...

Så himla lik sin mamma!, Hoppas nu att ni inte ligger i feber och förkylning hela bunten, och att du lämnade bacillerna hemma då du var hos mej.RRrrrryser av blotta tanken,kan inte heller bli sjuk. RECEPT:Koka vatten, riv ingefära ca 1msk, låt dra i en stor kopp ca 2-3 min. smaksätt med fast honung efter tycke. Om svettning uppstår, gå och duscha av er, då har ni lyckats "kasta ut" bacillerna! Kram Pernilla.