fredag 21 november 2008

Fredag!!!!



Zzzzzz fredag morgon och jag är såååå trött. Det krävdes en del viljestyrka för att kliva ur sängen idag. Skönt med helg, då slipper man i allafall vakna till klockradion.


Igår va det pysselkväll me Mamma, Jenny,Suz, Carina och så var min Jocke med också för han skulle göra ett kort till en kompis som fyller 10 år och har kalas ikväll. Själv pysslade jag ihop ett kort till en "kille" på mitt jobb som går i pension och ska tackas av på vår julfest i december, samt färdigställde ett annat kort som ska postas på måndag. Det är till kompisens underbara unge som heter Tindra och hon fyller 1 år nästa vecka. Ingen annan i den familjen som fått ett kort i år men det är ju skillnad på folk och fä... ;-) Nu måste jag göra mig klar för att åka till jobbet. Längtar verkligen...... INTE! Jag vill krypa till kojs igen!


Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag hittat hit!
Ha en bra dag!
Kram Carina

Anonym sa...

Du skriver sååå roligt och så gör du så fina kort med:) Trevlig helg Kram

Mia sa...

tack för igår.
det var hur trevligt som helst. Jocke är en roktig hejare på att göra fina kort. hoppas han tyckte det var kul. kram //ma-mo